Rajatalo Goes Kamana 18.5.-21.9.2019

RAJATALO GOES KAMANA
Museosali 18.5.-21.9.2019

Näyttelyn taiteilijat: Heidi Hänninen, Riikka Keränen, Jaakko Leeve, Tuomas Ollikainen, Hanna Råst, Jukka Silokunnas

Rajatalo Goes Kamana -näyttely esittelee ympäristötaideprojekti Rajatalon taiteilijoita ja heidän tuotantoaan. Näyttelyyn valittua kuutta nykytaiteilijaa yhdistää ympäristötaideteosten lisäksi heidän kiinnostuksensa taiteen yhteiskunnallisiin ja yhteisöllisiin puoliin sekä leikkisä kantaaottavuus.

Keuruun Ekokylässä sijaitseva Rajatalo rakentuu asuinkäytöstä poistettuun 1950-luvulla rakennettuun omakotitaloon sekä taloa ympäröivään pihapiiriin ja metsikköön. Taloon valitaan vuosittain avoimella haulla taiteilijoita toteuttamaan ympäristötaideteoksia. Yleisölle Rajatalo -kokonaisuus on esillä ympärivuotisesti ja sinne on vapaa pääsy.

Yhteistyökumppaneina Rajatalossa ovat Taiteen edistämiskeskus, Keuruun Ekokylä ja Keuruun kaupunki. Projekti on osa Taiteen edistämiskeskuksen Taiteilijoiden työskentelyedellytysten kehittämisohjelmaa.

Näyttely on avoinna ma-to klo 11–17, pe klo 11–18, la klo 11–15. Pääsymaksu 5/3€, alle 18-v. maksutta. Museokortilla ilmainen sisäänpääsy.

Rajatalo verkossa: rajatalo.fi
Rajatalo facebookissa: https://www.facebook.com/rajatalo217/